dinsdag 1 november 2011

Review: Slakkenslijm

Bij het lezen/horen van het woord "slakkenslijm" krijg je waarschijnlijk even wat rillingen over de rug. Terecht? Niet helemaal! Ik zal je vertellen waarom.

Slakkenslijmgel en hand- en bodycrème van de Action (€4,95 per pot)




















Deze royale badboy bevat maar liefst 250ml en is te koop bij de Action. Ik had eerst zo mijn twijfels, maar ik las de beschrijving van de slakkenslijmgel:
"Deze gel bevat herstellend slakkenslijm extract, verrijkt met aloë vera. Deze gel vermindert acne, vervaagt rimpels, littekens, zwangerschapsstriemen, kraaienpootjes, enz... De gel zal de veerkracht van de huid vernieuwen, dode huidcellen afstoten,... Slakkenslijm extract maakt de huid weer jong en bestrijdt bacteriën die o.a. acne veroorzaken. Door de samenvoeging van slakkenslijm extract en aloë vera zal uw huid zijdezacht en super glad worden. Deze gel is geschikt zowel voor vrouwen als voor mannen. En voor alle huidtypes."
En meteen gooide ik hem in mijn mandje. En man, wat ben ik blij dat ik hem erin zwierde! Ik gebruik de slakkenslijmgel elke morgen en avond. Als ik dit een keer vergeet, krijg ik sowieso een puistje (gek hè?).

Ook mama is fan! Ze gebruikt vooral dure producten (Babor is haar favoriete merk), maar ze besloot slakkenslijm een kans te geven! Na een weekje dagelijks aan mijn kamerdeur te staan om mijn pot te mogen gebruiken, is ze spontaan naar de Action vertrokken.

Voordelen:
+ de aantrekkelijke prijs van €4,95
+ mijn puistjes (en littekentjes) vervagen/verdwijnen
+ zowel voor jonge als oudere huid
+ een gigantische pot waar je HEEL lang van kan genieten!

Nadelen:
- een grote pot is niet altijd handig (simpele oplossing: reispotjes!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten