vrijdag 6 april 2012

NYC Lip Stains: Obsessed!

Telkens ik in Kruidvat rondloop, kijk ik even bij de NYC stand. Een paar maand geleden kocht ik mijn eerste lip stain van dit merk. Een lip stain is een echte lippenstift. Je brengt de kleur aan met  een fijn stiftje en zo zien je lippen er prachtig uit!



De lip stains van NYC houden echt wel lang, maar geen 16 uur (zoals geclaimd op hun verpakking en site). Ze vervagen bijna niet, zelfs niet tijdens eten of drinken, dus een topproduct! Ik heb er 3: Champage Stain (mijn favoriet!), Smooch Proof en Endless Spice.


Champagne Stain is een mooi lichtroze kleur, die je kan opbouwen naar eigen wens. Doe je er een beetje van op, oogt het geheel zeer natuurlijk. Doe je er meer van op, dan zijn je lippen echt dé blikvanger. Hieronder een swatch:


Pretty, right?


De tweede lip stain is Smooch Proof, een berrypink kleurtje. Deze kleur is echt héél gepigmenteerd, dus het kan snel too much worden. Ikzelf let altijd op met dit kleurtje. Een swatch (met heel lichte hand aangebracht!):


Haha, je ziet zelfs de andere swatch nog zitten. De flits op de camera pikt echt alles op, ik heb echt hard gewreven om die andere kleur eraf te krijgen!


En als laatste heb ik nog Endless Spice. Deze kleur is zachter en mooi roodbruin. Perfect voor in de winter!


En ook hier zie je de andere swatches nog. Een goed voorbeeld van hoe hard ze eraf te krijgen zijn!

Een klein nadeel is wel dat ze écht moeilijk zijn om af je lippen te krijgen. Je moet dus veel geduld hebben om deze kleurtjes van je lippen te krijgen!
De NYC Smooch Proof LipStains zijn te koop in Kruidvat voor zo'n €3.99 .

Al ooit een lipstain geprobeerd? Wat vond je ervan? Laat het me weten in de comments! xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten