donderdag 17 mei 2012

Currently Loving: EOS Lipbalms!

Ik ben een grote fan van zachte lippen! Met een goede lipbalm kom je echt al een heel eind! Mijn favoriete lipbalms zijn de EOS Lipbalms (en ofcourse ook de MAC ones, maar daar komt later een review over!) Ik heb deze echt al enorm lang, maar omdat m'n eerste sphere nu echt volledig op is, kan ik een eerlijke review schrijven.


Zoals jullie op de foto kunnen zien, heb ik 3 EOS Lipbalms.
Ik en Jani hebben deze spheres een tijdje geleden besteld op de site alicejo.com . Ze verkopen er ook Barry M en sinds kort ook NYX! 
Deze 3 lipbalms zaten in een holidaypack, dus je kan deze niet meer krijgen in hetzelfde pakket als wij. Natuurlijk kan je ook altijd je keuze maken! Er zijn veel verschillende smaken en ze kosten helemaal niet veel! Als je niet geïnteresseerd bent in de spheres, zijn er ook nog gewone sticks.
De smaken die in dit pakket zaten zijn (vlnr) :

  • Sweet Mint
  • Pomegranate Raspberry
  • Honeysuckle Honeydew
Degene die ik het meest gebruikt heb, is Sweet Mint. Ik vind deze echt heel goed, maar jammer genoeg is hij bijna op z'n eind... Ochja, ik heb er nog steeds 2!
Ik vind dat deze lipbalms echt héél goed zijn! Ze maken je lippen zacht, zorgen ervoor dat je geen irritante velletjes meer hebt en dat je lippen heerlijk smaken.

Overall: Kopen dus! Dit is echt een heel goed product, no wonder dat de beauty-community hier zo gek van is!

Wat denken jullie? Zouden jullie dit product uitproberen of niet? Of heb je misschien als iets van EOS? Laat het me weten! xoxo, Eva

2 opmerkingen:

  1. Een vriendin van me heeft de oranje versie van deze EOS lippenbalsem en zweert er ook bij. Hoeveel kost die eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben ze besteld op www.alicejo.com en daar kosten ze individueel €4,95 maar er zijn ook voordeelpakketjes! Echt een aanrader :) xoxo Jani

      Verwijderen