zondag 30 september 2012

Herfstige inspiratie!

Ahhh, de herfst. De bladeren verkleuren en vallen van de bomen. We gaan massaal lange broeken en botten dragen, maar zeker niet de cosy sweaters vergeten! Jup, ik kijk er al helemaal naar uit. Warme chocomelk met marshmallows, I long for you!

lookbook.nu
Okergeel, y u so pretty?! Ik vind dit zo een mooie herfstkleur! Leuke, girly outfit ook.

lookbook.nu

Those boots are yumm! Donkerrood vind ik ook een mooie herfst/winterkleur, en niet te vergeten: infinity scarves! ♥

lookbook.nu
So much cuteness in one outfit! Love it :)

lookbook.nu
ik hou van het nonchalante in deze outfit!

lookbook.nu
simpel, maar schattig!

lookbook.nu
Die tas! Lief :)

lookbook.nu
Ik heb een voorliefde voor dit soort bloesjes! 

weheartit.com
Random warme koffie/chocolademelk, gewoon, omdat het kan. Én grote chocolate chip cookies ofcourse, what's life without chocolate chip cookies?

Hope you enjoyed! Wat is jouw favoriete seizoen? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten