dinsdag 25 september 2012

'Would You Rather': Beauty Edition #1

Would you rather... een designer handtas of designer schoenen?




Hmmm... Moeilijk! Designer schoenen zijn prachtig, maar ik denk niet dat ik ze zou durven dragen. Stel je voor dat de rode zool van die prachtige Louboutins niet meer rood zijn na één keer dragen. Of dat je struikelt over iets en je schoen al van dag 1 geschonden is. En jup, ik ben nogal een klunzig iemand, dus dat zou wel eens iets zijn dat ik zou meemaken. Jeetje, ik krijg al de kriebels van eraan te denken! 

Maar, het zou wel fantastisch zijn, ik hou van mooie schoenen! I'm a bit of a shoe-a-holic... Ik denk dat ik zeker meer dan 50 paar staan heb! Jep, guilty...

Een designertas is zoiets dat ik overal mee naartoe zou sleuren. Maar, dan komt het dilemma al... Welke kleur en welk formaat?! Een grote tas is niet handig op een feestje, een kleine tas is niet handig voor alledaags... Bruin vind ik persoonlijk mooier dan zwart, maar zwart is ook een handige kleur... Hmm, wat een keuze!

Als ik dan echt een keuze moet maken, denk ik toch dat ik voor de handtas zou gaan. Zo'n mooie, lederen tas, daar kan ik wel van wegdromen! Toch zal het nog even sparen zijn, denk ik... 


Wat zouden jullie kiezen, een desiger tas of designer schoenen? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten