woensdag 14 augustus 2013

Hot topic: wenkbrauwen

Wenkbrauwen zijn er in alle vormen en maten, voor elk gezicht wat anders! Maar soms (lees: steeds vaker) kan je het gewoon niet tegenhouden als iemand voorbij loopt om er echt naar te staren... De twee opties: de perfecte en de... iets minder geslaagde.



Laten we zeggen dat het een eigen voorkeur is, wenkbrauwen. De ene ziet ze graag als ze heel dun zijn, de andere als ze wat voller zijn. Toch is 'natuurlijk' vaak de key to success, of in dit geval de key tot mooie wenkbrauwen!



Dit bijvoorbeeld! Een mooi staaltje van perfecte wenkbrauwen waar ik mijn hoofd voor zou omdraaien. Dit is perfect, maar is ook al snel 'te' perfect... Heel strak, heel onnatuurlijk. Dit vind ik eerder iets voor in de modellenwereld, niet echt voor elke dag.



Perfecte, natuurlijk uitziende wenkbrauwen. Naar mijn mening hadden ze iets donkerder mogen zijn, maar ze hebben wel een hele mooie, natuurlijke uitstraling!


Wenkbrauwen omkaderen het gezicht. Ze geven vorm en expressie aan het gelaat. 

Natuurlijk is het niet aan mij om jullie te zeggen wat mooi is of niet mooi is, want dat hangt af van persoon tot persoon! Daarom ga ik er ook geen foto's opzetten van de categorie 'zo moet het niet'. 

Wil je het zelf eens proberen? Op YouTube zijn er ontelbare filmpjes over hoe je de 'perfecte' wenkbrauwen kunt krijgen, dus daar kan je alvast terecht.
Doe je normaal niet zoveel met je wenkbrauwen? Dan is het misschien wel eens leuk om te experimenteren met poeder en potlood (ga zo goedkoop mogelijk: essence heeft bijvoorbeeld hele leuke wenkbrauwproducten!) en zie wat je er van vindt. Have fun!

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig: doen jullie iets met je wenkbrauwen (bijtekenen, epileren, kleuren...) ? Let me know in the comments!

xoxo, Jani

Geen opmerkingen:

Een reactie posten