zondag 27 november 2011

My story: Laarzen!

Ik ben een harde tante als het aankomt op laarzen kopen. Er is altijd wel iets mis mee! Of ze zijn net die 3cm te lang, of ze zijn te kort, ze zijn te duur, ze hebben een lelijk gespje, ze zijn niet vrouwelijk genoeg en ga zo maar door! 
Elk jaar is het al wel wat geweest. Zoals vorig jaar, dan heb ik maar gewoon het paar laarzen dat ik mooi vond in 2 kleuren gekocht, omdat ik echt zó hopeloos was!

Dit jaar heb ik voor de hele strenge winterkou 2 paar laarzen gevonden: een paar met EN een paar zonder hakken (uitzonderlijk!). En wat ben ik er blij mee!

Dit zijn de laarzen zonder hakken. Ze zijn van Mustang en hebben rond de 60 euro gekost.
Dit zijn de laarzen mét hakken. Het merk is Vera Gomma en ze kostten zo'n 140 euro.

Wat voor soort laarsjes vinden jullie mooi? En wat is jullie budget om ze te bekostigen?
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten