vrijdag 25 november 2011

Review: Urban Decay Primer Potion

"Is het nu echt het geld waard?"
"Moet het dié primer zijn?"

"Is de beauty hype terecht?"
Als dit vragen zijn die jij mogelijk stelt over de Urban Decay Primer Potion, lees dan zeker verder!

 

Ik had er al veel over gehoord toen ik hem voor het eerst in mijn bezit kreeg. Hij zat bij mijn Naked Palette (plaats een comment als je hier een review over wil zien!) in een schattig mini tubetje en ik was meteen verkocht. Enkel door de verpakking! Het ziet er ook gewoon uit als een hebbedingetje. Je kent het wel... Je loopt langs de beautyschapjes en je ziet een leuk verpakt product met een hoog "zo-schattiiiig!"-gehalte. That's what I'm talking about!

Maar... is het product zelf dan wel zo goed? Ik heb een swatch gemaakt van een high end product en een budget product.

Hierboven zie je Sidecar uit het naked palette. Ik moet eerlijk toegeven dat de kleur best wel intenser was, ik schrok er zelf van! Vooral de glans was opmerkelijk verbeterd. 


Op de foto zie je Am Alex uit het Berlijnpalette van Catrice van afgelopen collectie. Wow, wat een verschil! De bruine kleur komt pas echt tot leven met de primer. 
Ook uit eigen gebruik kan ik vol lof vertellen over deze primer potion! Mijn oogschaduw zit 's avonds nog steeds op dezelfde plek dan 's morgens. De kleuren worden niet minder intens door de dag heen, wat ik voor de primer potion wél veel voor had!

Voordelen:
+ intensere oogschaduwkleur
+ de oogschaduw blijft langer zitten
+ ook mijn eyeliner blijft langer zitten! (klinkt misschien gek, maar het is echt zo! )
+ hij gaat een redelijke tijd mee

Nadelen:
- de prijs: het is €16 voor de grootte die je ziet op de foto bovenaan (in zo'n verpakking zit 10ml).

Opmerking:
Als je dit te veel vindt voor een oogschaduwbasis, probeer dan eerst de oogschaduwbasis van budgetmerken als essence (backstage-lijn), Hema of Zoeva (webshop).
Ik wou ook nog eventjes mededelen dat de verpakking van de primer potion van Urban Decay een praktischere (en dus andere) verpakking heeft gekregen! Het zit nu in een soort tandpasta tube.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust in de comments!
Vond je dit een leuk blogbericht? Laat het mij dan zeker weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten