donderdag 12 januari 2012

Review: Sleek I-Divine 'Storm'

Een tijdje geleden plaatste ik een online bestelling. Eén van de producten waar ik het meest naar uitkeek was een oogschaduwpalet van Sleek. Mijn palet is 'Storm 578'.



Zoals jullie kunnen zien, heeft dit palet een paar prachtige neutrals, evenals wat meer donkere kleuren, die je perfect kan gebruiken om je dagelijkse eyelook iets extra te geven.



Qua textuur en finish is er voor ieder wat wils in dit palet! Er zitten 12 kleuren in, waarvan er 3 matte zijn, 7 shimmer kleurtjes en 2 satin finish kleurtjes.

Ik vind dit persoonlijk een prachtig palet voor alledaags gebruik. Naast de neutrale kleuren voor gebruik overdag, kan je ook een hele mooie avondlook maken (wanneer je gaat stappen bijvoorbeeld!)

Omdat ik weet dat jullie graag de pigmentatie van dit palet willen zien, heb ik alle kleuren geswatcht, in de volgorde die je op de eerste foto ziet.


Zoals te zien op de foto, is de pigmentatie - voor de meeste kleuren -dik in orde. Ik heb echt geen grote klachten. Toch een minpuntje hier en daar:
  • De 3 matte kleuren (licht-en donkerbruin en zwart) zijn niet zo goed gepigmenteerd. Van deze kleuren zal je dus wat meer moeten gebruiken.
  • De donkere shimmer kleuren (het lichtgroen en het donkerblauw in particular) zijn redelijk chalky, dus een beetje krijtachtig ( te poederachtig, dus heb je veel glitter fallout)
  • De lichte satin finish kleuren (vooral de laatste kleur op de bovenste rij) zijn ook niet heel goed qua pigmentatie. Het voordeel hieraan is dat je de kleuren wel kunt opbouwen, om zo een intensere look te maken.

Over het algemeen vind ik dit palet een echte musthave! Natuurlijk kan je het I-Divine palet in verschillende uitgaven verkrijgen. Neem eens een kijkje op www.alicejo.com , de site waar ik mijn bestelling heb geplaatst. Je vindt er onder meer ook merken zoals Barry M, EOS en MeMeMe.

Dit is een product voor jou als je houdt van:
  • goedkope, degelijke eyeshadows
  • verschillende soorten finishes in één palet
  • de natuurlijke look with an edge

Dit is geen product voor jou als:
  • je heel erg gesteld bent op supergoede pigmentatie
  • je een voorkeur hebt voor matte oogschaduw (dit palet bevat veel shimmery kleurtjes)

Een Sleek I-Divine palet kost €7,95 op www.alicejo.com

En jullie? Hebben jullie een Sleek oogschaduw palet of een ander product van dit merk? Wat vinden jullie ervan?
Tot de volgende keer!


 Extra note van Jani:  Alice Jo heeft echt een supersnelle leveringstijd! De bestelling was hier 2 dagen na de bestelling! En de klantenservice is fantastisch! Mijn EOS lipbalm (want dat verkopen ze ook in de shop!) was gebroken toen hij aankwam. Ik had een mail gestuurd met een foto van de gebroken lippenbalsem en kreeg een nieuwe opgestuurd! Én een lief, handgeschreven kaartje waarbij ze me veel plezier wenste met de lippenbalsem! How sweet is that? Awesome!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten