zaterdag 24 maart 2012

New in: schoenen!

Ik hou van schoenen, ik vind dat je er nooit genoeg kan hebben! Aangezien ik geen enkel paar schoenen overhad van vorig jaar, moest ik ook nodig schoenen hebben. Lange botten als buiten de zon schijnt? No way josé! En dus.. heb ik schoenen gekocht.

 

Het eerste paar zijn blauwe pumps van het merk no stress. Ze zijn echt super comfy! Ze hebben kussentjes in de zool, dus het lijkt alsof je op wolkjes loopt. De onderkant van de schoen is rubberachtig, waardoor je veel grip hebt. Dat vind ik echt goed, want ik ben niet echt de elegantste in pumps. No slippery accidents for me! 


Het tweede paar zijn donkerbruine ballerina's met een strikje in bloemenprint! Ik vind ze superschattig. Waar ik niet aan gedacht had, was dat ze vrij moeilijk te combineren zijn. Ze gaan bijvoorbeeld niet met een kleedje met een printje. Maar ze zijn een leuke accessoire op zichzelf, natuurlijk. Ohja, ze zijn van het merk DXXZ!

Ziezo, ik heb toch al 2 paar schoenen! Ze komen allebei van bij Brantano trouwens. Until next time, xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten