zondag 8 april 2012

Coastal Scents Palettes: Amazing!

Ik spaarde echt al heel lang voor een mooi, degelijk en kwalitatief hoogstaand oogschaduwpalet. Op Coastal Scents.be vond ik exact wat ik zocht! Vorig jaar rond deze tijd wist ik al wat ik wou, maar het heeft toch nog even geduurd voor ik mijn bestelling plaatste in september 2011. Sindsdien heb ik ze al bijna elke dag gebruikt. (Tot mijn Naked Palette bij mijn stash hoorde!)


De palettes die ik in mijn bezit heb zijn de 88 Warm Palette, de 88 Metal Mania Palette en het Camouflage Palette, met 10 concealer kleuren voor de perfecte kleur.
 

Mijn favoriete palette is definitely het 88 Warm Palette! In dit palet zitten echt alle soorten neutrale kleuren voor die alledaagse natuurlijke make-up looks. Hier is een overzicht van alle kleurtjes die in dit palet te vinden zijn:

Zoals je ziet gaan de kleuren van wit naar blauw naar prachtige paarse en bruine neutrals. Er zijn zowel donkere als lichte, shimmery als matte en satin kleuren te vinden. De pigmentatie is zeer goed, maar sommige kleuren kunnen fallout hebben of gewoon heel chalky zijn. Opgelet met de hele shimmery kleurtjes, de fallout kan hier wel veel voorkomen!

Het volgende palet is het Metal Mania palet, een supermooi palet met allerlei kleurtjes in, voor zowel neutrale shimmery looks als night time looks. Het leuke aan dit palet is de grote verscheidenheid in kleuren.


Een supermooi palet zoals jullie kunnen zien! Bijna alle kleuren zijn shimmery. Nu gebruik ik deze kleuren minder, aangezien ik meer voor de satin en matte finishes ben. Maar soms (als ik eens gek doe...) grijp ik naar dit palet en ik kan echt lang bezig zijn met alle prachtige kleuren die hierin te vinden zijn. Taupe, roze, rood, grijs, zilver, groen... Het is maar een greep uit het kleurenpalet!

Ik heb ook een Camouflage Palette van Coastal Scents, omdat ik toen echt nog niet veel concealers had. (Dat is nu wel veranderd, haha!) Normaal gezien zou ik een ander palet ontvangen, maar omdat mijn oorspronkelijke keuze helaas out of stock was en ik heel graag alles wou, heb ik dit gekregen. (De medewerkers van Coastal Scents hadden me wel op voorhand ingelicht, de klantenservice is echt top!)

Dit zijn de kleuren die zich in het palet bevinden. Zoals jullie zien is er een grote diversiteit, van licht tot zeer donker. Mijn perfecte kleur zit er niet in, maar als ik een beetje mix, heb ik een perfecte match!

De website waarop ik mijn bestelling heb geplaatst: http://www.coastalscents-belgie.be/
De bestelling was binnen de 4 dagen geleverd, met een leuke cadeauverpakking rond de palettes! De prijzen vind je ook op deze site. Even een kleine tip: kijk ook eens bij 'Promotie pakketten', hier vind je soms echt supergoede aanbiedingen! 

And what about you? Heb jij een product van Coastal Scents dat je echt super vindt? Laat het me weten! xoxo, Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten