maandag 9 april 2012

Obsession: Bodylotions en Bodybutters!

Na een goeie scrub vergeet ik nooit mijn favoriete bodylotion. Hier is mijn top 6!




Bodyshop


The Bodyshop is één van mijn favoriete winkels! De reden? Scrubs and bodybutters baby! Ze ruiken heerlijk en zijn echt niet zo duur. Vaak heeft The Bodyshop ook acties waarbij je veel geld kan besparen. 



  • Roze verpakking
Dit is een duo. De naam is Sweet Pea en ruikt echt zalig! Naar bloemetjes, echt heerlijk.
  • Paarse verpakking
Opnieuw een duo. Deze heet Floral Acai. Ook hier is de geur fantastisch. Again, het ruikt naar bloemetjes, maar de geur van deze bodylotion/butter is minder zoet.
  • Peachy verpakking
Dit is een gewone bodybutter. Hij heet Peach en ruikt echt heerlijk naar perziken. Deze gebruik ik vooral op m'n armen, aangezien die erg droog zijn en deze butter heel voedend is.

Kruidvat

Deze bodybutter was een verjaardagscadeau & I love it! De geur is super en hij voedt echt goed. Pluspunt: goedkoop!




  • Blueberry and Lychee
Ik gebruik deze butter redelijk veel, vooral op m'n benen. Je hebt maar een klein beetje nodig om ver te raken. De geur is to die for!

Freeman

Freeman is my love! Pluspunt: De geur blijft echt extreem lang zitten!





  • Soothing Body Lotion: Cucumber & Aloe Vera
Dit is een bodylotion die naar - you guessed it - komkommers ruikt! Heerlijk! Met deze lotion zal ik echt lang toekomen, want je hebt echt maar een tiny tiny bit nodig voor je benen of armen. 

DKNY

Dit is echt mijn favoriet! Als je de DKNY Be Delicious parfum hebt (Green Apple), weet je wat ik bedoel...




  • DKNY Be Delicious
Deze lotion ruikt echt exact zoals het parfum, awesome! Als je deze lotion gebruikt, ruik je de geur echt de hele dag. Doe daar nog de parfum bovenop en je ruikt echt de hele dag én nacht! Je ruikt de geur echt constant, maar het is niet overwhelming at all.

Houden jullie ook zo van bodylotions en bodybutters? Let us know! xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten