maandag 9 april 2012

Yes to een prachtig gezicht!

Ik heb al veel gehoord over de Yes To producten en ben nu ook helemaal verkocht! Zelf heb ik 4 producten die ik nu dagelijks gebruik: 2 Yes To Cucumbers (ja, komkommer, again!) en 2 Yes To Carrots.


Hier zijn ze: de 4 producten die ik dagelijks gebruik. Ik ga beginnen met de Yes To Cucumbers producten.


De Daily Gentle Cleanser gebruik ik 's avonds om de allerlaatste restjes make-up af m'n gezicht te krijgen. Nadat ik de cleanser heb gebruikt, voelt mijn gezicht heerlijk fris en zacht aan. Na de cleanser gebruik ik de Daily Calming Moisturizer, die voor een nog zachter gezicht zorgt.


De Moisturizing Eye Cream gebruik ik elke avond net voor ik ga slapen en elke ochtend voor mijn dagcrème. De crème die ik gebruik is de Rich Moisture Day Cream.

Samen zorgen deze producten ervoor dat de rode plekken op mijn huid verminderen en de droge plekjes verdwijnen.

Heb jij ooit al iets van dit merk geprobeerd? Leave your comment! xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten