woensdag 11 april 2012

DIY: creatief decoreren!

Ik hou van leuke deco-stukjes in een kamer. Het zorgt ervoor dat de plek een beetje levendiger en persoonlijker wordt. Het geeft sfeer en gezelligheid! Ik vind het ook erg leuk om er soms een beetje tijd in te steken, want ik ben een grote DIY-fan! Let's see :)


Ik hou van kleine details. Ik heb 2 (fake) rozen in een vaasje gestoken, geurstokjes ernaast gezet en een kaars. It's prettier in the dark :)


Bloemen en planten geven leven aan een kamer. Echte bloemen zijn te gek, maar ik verkies toch de fake ones (tip: in ikea of action kun je je slag slaan voor de fakies!).


De kaars komt van ikea, het kistje van de action en het vintage tinnen doosje komt van de kringloopwinkel. Het hoeft niet duur te zijn om leuk te zijn! 


Zoek een mooi zinnetje dat je inspireert, doe er iets leuks mee en geef het een mooi plaatsje in je kamer. Bij mij hangt het naast mijn make up tafel, toevallig? ;)


En aan de muur, een mooi zakje van MAC. Je ziet het niet altijd, het hangt namelijk achter mijn deur. Van aan mijn bureau kan ik het altijd bewonderen. I love it :)

Hopelijk hebben jullie er ideetjes van gekregen! Tot de volgende keer xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten