donderdag 12 april 2012

Freeman face- and bodycare!

Een tijdje geleden al kocht ik mijn eerste Freeman product: een peel off masker met komkommergeur (ja, ik ben een sucker voor komkommer!). Sindsdien heb ik echt een obsessie met deze producten. Ik heb al een mini-collectie die ik aan jullie wil tonen!


 Een overzicht van alle producten die ik heb. Nu ik erover nadenk, is dit echt wel een minicollectie, haha!
Ik ga de producten indelen in 3 categorieën: Facials, Scrubs en Bodylotion.

Facials (van links naar rechts)

  • Peel-Off Mask: Cucumber
Dit masker peelt zachtjes alle oneffenheden en droge plekjes weg, zodat je gezicht zalig zacht aanvoelt! Dit product is goed voor droge huid.
Breng het masker aan over je gehele gezicht en laat het drogen (5-10 minuten). Als het droog is, kan je het masker gewoon van je gezicht trekken. Gross, but so much fun!
  • Clay Mask: Avocado & Oatmeal
Dit masker zorgt ervoor dat oliën en vuile dingen op je gezicht weggaan, zodat je poriën weer vrij zijn. It's like maaaaaagic... Geweldig voor alle huidtypes.
Breng het masker aan op je gelaat en nek (niet schrikken van jezelf, je lijkt wel een lichtere versie van The Hulk als je dit opbrengt), laat drogen tot je je gezicht bijna niet meer kan bewegen. Was daarna af met veel warm water. 
Note: Je gezicht voelt echt suuuuuuperstrak als je dit masker hebt afgewassen. Een echte aanrader!
  • Enzyme Mask: Pineapple
Dit is mijn absolute topper! Dit masker scrubt de huid zachtjes, maar zorgt ook voor moisture, zodat je gezicht soepeler en zachter aanvoelt. Voor alle huidtypes.
Aanbrengen op gezicht en nek, wacht 10 minuutjes en spoel dan af met veel warm water. Soft like a baby's bottom!
  • Detoxifying Mask: Chocolate & Strawberry
Niet zo efficiënt bij mij... Dit masker doet een deep pore cleansing die ervoor zorgt dat je poriën niet zo zichtbaar zijn. Perfect voor je T-zone en goed voor normale tot droge huid.
Breng dit masker aan op je gelaat en nek. Wacht tot het masker droog is (dit zie je aan de kleur die lichter wordt) en spoel dan af met véél warm water. Dit masker krijg ik er nooit makkelijk af.
Tip
: als maskers er niet makkelijk af te spoelen zijn, gebruik dan een vochtig washandje, dit gaat een stuk sneller!

Scrubs (van links naar rechts)


  • Facial Creamy Scrub: Apricot
Deze scrub zorgt ervoor dat je geen droge of ruwe plekken meer op je gezicht hebt. Mijn meest favoriete gezichtsscrub ooit! Je huid voelt 'nieuw' aan. Goed voor alle huidtypes.
Aanbrengen in een draaiende beweging en goed inmasseren. Daarna met veel lauwwarm water afspoelen. Sooooooo soft...
  • 2-in-1 Exfoliating Body Wash: Blackberry
Dit is een bodyscrub, net als alle anderen. Ik vind de geur niet echt denderend, maar dat is ieder zijn smaak zeker? Het leuke aan deze scrub is dat het ook een bodywash is. 2-in-1 baby!
Breng het masker aan in kleine hoeveelheden op je hele lichaam. Goed inwrijven en afspoelen met veel warm water. Feel the awesomeness!

Bodylotion



  • Soothing Body Lotion: Cucumber and Aloe Vera
Komkommer! Heeeeeeeerlijk! Deze lotion is heel voedend en geeft een mooie, healthy glow. Vooral goed voor hele droge huid!
Breng een kleine hoeveelheid aan en masseer goed in tot het product volledig is opgenomen. Refreshing!

Zo, dat was het! Geïnteresseerd of al eens uitgeprobeerd? Let me know! xoxo Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten