donderdag 26 april 2012

NOTD: White is back!

In de winter hou ik van donkere kleuren nagellak. Gitzwart, dieprood, donkerblauw, noem maar op! Maar als het terug wat meer zomer wordt (en wanneer ik begin uit te kijken naar de zomer), kruipen de fleurig gekleurde flesjes nagellak uit het donkerste hoekje in mijn kast en smeer ik ze met veel liefde op mijn nagels. Guess what? Ik heb zin in de zomer.


Helaas heb je altijd kans op wat bultjes en lijntjes bij een witte nagellak. Of hij nu duur is of niet! Ik vind de witte kleur heel classy staan. Het lijkt ook alsof mijn handen ineens wat gebruind zijn. I love this!



Ik heb de foto's opnieuw moeten maken omdat ik na het nemen van de foto's inzag hoe erg het gesteld was met mijn nagelriemen! Dus heb ik wat Shea Body Butter van The Body Shop gesmeerd. Fantastische body butter en goede nagelriemcrème! Even een voor- en nafoto:


Voor mijn hopeloze nagelriemen is dit echt een hele verbetering. Ik hou van shea butter! It's a life saver :)

Wat zijn jouw lievelingskleurtjes voor deze zomer? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten