dinsdag 17 april 2012

Tag: 7 deadly sins of beauty!

De zeven zonden, want let's be honest, we hebben er allemaal al wel ééntje van waargemaakt. Nu een andere soort zonden, de zeven zonden van beauty! Let's get started :)

Hebzucht

Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste? 



Hmm, hier moest ik even over nadneken. Mijn goedkoopste is een oogpotloodje van essence, daar haalde ik maar een munt van 1 euro uit mijn beugeltje. Voor mijn studio sculpt foundation van MAC daartegenover, moest ik wat dieper tasten naar een 30 euries.

Woede
 
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?


 Lipsticks. Ik draag ze bijna nooit omdat het raar lijkt te staan bij mezelf. Ik weet het niet, maar het is gewoon niet zo praktisch! Ik hou ervan als mijn make up long lasting is, maar lipsticks moet je bijwerken en daar heb ik geen zin in. Misschien verandert dat nog, je weet nooit!

Gulzigheid

Wat zijn je lekkerste beautyproducten?


 Hierbij denk ik meteen aan mijn EOS lipbalms, want die ruiken en smaken zo lekker! Maar de mini lipgloss die bij het Naked2 palette zat, moet er zeker niet voor onderdoen.

Luiheid

Welk product verwaarloos je uit luiheid?



Gezichtsmaskers, want ik ben te lui en ik vergeet het vaak ook gewoon! Highlighter past ook in dit vakje. Soms heb ik gewoon geen zin meer om er nog een extra product bij te smeren! Enough is enough, haha.

Trots

Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Eerst en vooral denk ik aan foundation, maar eigenlijk ga ik soms ook zonder de deur uit. Poeder daarentegen, dat is altijd aanwezig op mijn snoetje. Als mijn huid niet glimt, ben ik een blije meid. Misschien ook een beetje sculpting blush, dit is een blush met een bruinere tint waarmee je het gezicht kan shapen. (Nope, niet hetzelfde als bronzer! Bronzer heeft een warme ondertoon, een sculpter een koele ondertoon)

Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Ik heb een zwak voor jongens die me aan het lachen kunnen maken. Humor vind ik heel belangrijk! Daarnaast vind ik het belangrijk dat een jongen niet langer voor de spiegel staat dan ik. Verder weet ik niet echt wat me aantrekt, ik val niet echt op een bepaald type. Ik zal hieronder enkele foto's zetten van mannen die ik sexy vind!

Jammie jammie! David Boreanaz te zien in de serie Bones, hij staat bekend als Seeley Booth.

Simon Baker aka Patrick Jane van The Mentalist. He's hot, no discussion possible.

Patrick Dempsey speelt Dr. Shepherd (aka McDreamy) in Grey's Anatomy. Yes baby! Met hem wil ik nog wel eens doktertje spelen :)

Jaloezie

Welk item zou je het liefst ontvangen als cadeau?


Een make up traincase en/of een brushroll met alle MAC en Sigma kwasten, dankjewel! Haha, ik weet dat ik gewoon zal moeten sparen... Ik kom er wel, ooit, in een verre toekomst!

Dat was het dan! De 7 deadly sins of beauty tag. Hope you enjoyed en tot de volgende keer! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten