maandag 16 april 2012

Totally Into: All Stars!

Overlaatst had ik zo'n typisch Jani-momentje. Ik stond voor de spiegel, met een compleet afgewerkte outfit, maar schoenloos. Op dat moment dacht ik: "Zwarte korte all stars. Dat is wat ik nodig heb!". Enkele dagen later ben ik ze dan ook maar gaan kopen, omdat ik het telkens opnieuw dacht. En jeetje, wat heb ik all stars gemist, ze zijn zo comfy! No more painful feet for me!

Je kunt ze in vele outfits verwerken, want ze zijn echt een staple piece. Niet alleen iets om de wandelingetjes mee te maken, want je kan er ook best mooie outfits mee maken! Ik ging eens op snuffeltocht door internetland en dit is wat ik vond!

Ze maken kleedjes en rokken net dat tikkeltje stoerder!
Fleurige allstars in turkoois

Allstars met studs! I like :)

Een leuke festivallook. Het jeanshemdje blijft leuk staan :)

That's all! Tot de volgende keer :) xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten