maandag 28 mei 2012

5 snelle zomerkapsels!

Het wordt stilaan zomer en ik heb er ongelooflijk zin in! Waar ik geen zin in heb, is om uren voor de spiegel te staan om mijn haar picture perfect te maken. No way josé, ik wil buiten in het zonnetje zitten! Dus ik wil vanalles om te doen met mijn haar, dat snel en makkelijk is. Let's see...

High top knot

Dit wordt één van mijn favorieten! Messy of net heel strak, het staat altijd mooi. En makkelijk! Is meteen al dat haar uit je gezicht.

Rocker ponytail


Je haar in een hoge staart, en met het haar dat in je gezicht hangt maak je een poof. Don't forget to tease!

Braid that fringe!


Je kan je pony/froe (whatever you wanna call it) vlechten, zodat het uit je gezicht is. Perfect for those hot summerdays!

Bloemig knotje


Draai je haar in een nonchalant knotje en steek er een bloem in. Het hoeft niet perfect te zijn. Hoe nonchalanter, hoe beter!

Visgraatvlecht

 

 Vorige zomer al helemaal hot, en dit jaar opnieuw! Het is zo'n leuke variatie op de saaie vlecht. I love this style! 

Wat doen jullie zoal met je haar in de zomer? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten