woensdag 23 mei 2012

Review: Rimmel Scandaleyes

Ik ben een megafan van mascara! Ik kom nooit ofte nimmer buiten zonder wat mascara. Al is het maar een klein beetje, mijn wimpers moeten langer zijn, mooi volumineus en vooral... zwart!


Onlangs kocht ik een mascara in Keulen, toe ik op uitstap was met de school. De mascara die ik al een tijdje op het oog had, was de Rimmel London Scandal Eyes Mascara. Deze mascara is bekend tot in Nederland, want sommige Nederlandse bloggers zijn er gek op!


De verpakking ziet er redelijk bulky en big uit. Ik vind dit supertof, omdat ik graag een dikke mascara vasthoud. Het borsteltje is ook zeer breed en groot, maar werkt met precisie, no kidding!


En hier is het resultaat! Dit zijn 2 lagen mascara, want één laag is écht niet voldoende. The amazing thing about this mascara is... hij blijft echt de hele dag perfect zitten!
De mascara is niet echt volumizing voor mij, maar verlengt mijn wimpers wel mooi.
Ik ben echt wel blij met deze mascara, maar om nog meer volume te krijgen, gebruik ik nog een andere mascara: NYC High Definition Volume Mascara. 
Als je deze 2 mascara's samen gebruikt, is het resultaat echt wel mooi!


Zo, dat was het weer! Hebben jullie deze mascara al geprobeerd, of hebben jullie een favoriete mascara? Laat het me weten! xoxo, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten