woensdag 13 juni 2012

Tips: online kortingshoppen!

Ik ken het nog maar een dik jaartje, maar het bestaat! Sites waarop je veel korting kan krijgen op vanalles en nog wat. Soms zijn het prullen, jawel, maar soms kan je echt mooie dingen scoren! 

vente-exclusive


Dit is één van mijn favoriete sites. Ze geven zo goede kortingen! Ik heb er ook heel goede ervaringen mee, ze zijn heel correct! Je moet vaak wel eventjes wachten op je spullen, maar op zich heb ik daar geen problemen mee.

shopVIP



Dit is een site die qua principe erg lijkt op vente-exclusive. Ik heb daarnet nog een kleedje besteld! Hoe fantastisch: je krijgt €10 cadeau voor je verjaardag. Ik helemaal in de wolken: een kleedje van €40 gekocht voor €12 (incl. verzendingskosten). SCORE!

Fab



Fab is ook zo'n leuke site met allemaal spulletjes. Wel echte designerstuff, dus even opletten met de prijsjes! Ze zijn van heel duur vaak afgeprijsd naar matig duur. Maar je zal superdure dingen niet voor een prikje kunnen kopen. Wel handig voor mensen die heel erg into design zijn en een beetje korting willen!

Dit zijn diegene waar ik momenteel lid van ben. Kende je deze sites al? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten