zaterdag 14 juli 2012

Beautyguru: grav3yardgirl

Ik hou van leuke beautyguru's! Het zijn fantastische mensen die me op elk uur van de dag kunnen entertainen, en er is er ééntje die dat heel goed kan! Grav3yardgirl, een leuke jonge meid die al eventjes actief is op YouTube!




Als het een mindere dag geweest is, kan zij me altijd een beetje laten glimlachen. Ze heeft zo'n sprankelende persoonlijkheid! Ze is wel alternatief, maar dat vind ik juist leuk. Ze is niet zoals alle andere beautyguru's, ze heeft iets unieks!



Ze vindt het niet erg om er een beetje extravagant en raar uit te zien, dat vindt ze net leuk! Ze trekt graag gekke bekken, en dat zul je merken na één filmpje bekeken te hebben. 


Ze begint elke video met "Hey everyone, it's Bunny", en het klinkt altijd even lief en vertrouwd! Wat ook heel kenmerkend is, is als ze een shoe unboxing video maakt. Ze springt altijd in haar schoenen, geen idee waarom, maar ik vind het wel leuk!


Wie zijn jouw favoriete YouTubers? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten