vrijdag 27 juli 2012

Quick Tip: vollere, sterkere wimpers!

Vele meiden kennen dit probleem: korte, kaarsrechte wimperhaartjes. Annoying much? Je kan er weinig mee, het moet altijd gekruld worden en na een uurtje hangen ze alweer zielig naar beneden te kijken. Het is hopeloos! Maar, niet treuren, er is een makkelijke tip!


Vaseline!



Vaseline is fantastisch voor je wimpers! Het maakt ze soepel, sterker, en daardoor lijken ze ook meteen een stuk voller.
Wat ik doe: 's avonds na het reinigen van mijn gezicht breng ik een beetje vaseline aan op mijn wimpers. Dit doe je door eerst een beetje op je wijsvinger te doen en nadien voorzichtig aan te brengen op de wimperhaartjes. Je zal zien, na enkele dagen merk je een verschil!
En nog een pluspunt: het is een budget-tip! 



Ik hoop dat je er iets aan hebt! Love & kisses, Jani

Geen opmerkingen:

Een reactie posten