woensdag 8 augustus 2012

Inspiratie: Nagellak!

Ik ben een huge fan van nagellak! Je zal me amper zien met ongelakte nagels, want mijn natuurlijke nagels zijn echt niets waard... En een beetje nagellak doet wonderen! Ik heb wat rondgesnuffeld en vond echt prachtige kleuren die ik zeker wil hebben deze herfst (en winter)!



Deutsch you want me baby? - Danke-Shiny Red - German-icure by OPI  - Schnapps out of it

Deze kleuren vond ik op één van mijn favoriete blogs : Lauryn Lofgren! Zij is echt super down-to-earth en ze heeft altijd leuke artikels! Check her out :)



Dit zou echt een prachtige combo zijn! OPI I'm All Ears met als topcoat OPI Pirouette My Whistle! Aaaaaah, ik wil deze beide lakjes zo graag! De 2 nagellakjes vond ik op nog een fantastische blog, namelijk Nails by Catharina! Deze dame is een Zweedse schone, maar haar blog is meestal in het Engels geschreven. Ik volg deze blog echt al lang en ik check hem nog elke dag. Catharina is a true inspiration!

sure shot
Sure Shot by Essie
En ook van dit lakje gaat m'n beauty-hartje sneller kloppen! Sure Shot zit in de vaste collectie in de States, maar hier bij ons heb ik hem nog niet gespot... Maar vanaf het moment dat ik deze lak zie, koop ik hem onmiddelijk!

Zo, dat waren maar een paar voorbeelden van nagellakjes die ik gewoon MOET hebben deze herfst! Zijn jullie ook zo gek op nagellak, of heb je al soortgelijke kleurtjes? Let us know! xoxo, Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten