donderdag 16 augustus 2012

Wishlists: zin of onzin?

Zoals iedereen droom ik weleens over dingen die ik absoluut wil/moet hebben. Ik kan me echt urenlang bezighouden met het zoeken naar de prachtige make-up die ik nog niet bezit, net zoals accesoires, nagellak, kledij... Basically everything!

Om mezelf een beetje in toom te houden, probeer ik te letten op wat ik uitgeef. I can tell you, it ain't easy! Ik zou het liefst de hele MAC store leegkopen, maar dan hoor ik mijn bankrekening al roepen: Eva, don't do it! En soms kan ik aan de verleiding weerstaan, soms ook niet.
Een goeie tip die ik gebruik om wat geld te sparen is: maak een wishlist




Als je een wishlist gebruikt, ben je eerder geneigd om voor die dingen te sparen die op je lijstje staan. 
Voorbeeld: Ik wil al héél lang een mooie basiscollectie brushes voor mijn gezicht en ogen. Nu gebruik ik vooral de brushes vanuit de drugstores, of gewoon van internet, je weet wel, cheap stuff. Niet dat deze niet goed werken hoor, want ik heb ze best al een tijdje en je ziet er nog niets aan! Ik heb maar 1 high-end brush van MAC, maar daar ben ik zo blij mee! Hoe dan ook, ik heb nu door te gaan werken genoeg geld om mezelf (eindelijk!) te trakteren op wat mooie Sigma brushes! Ik heb ze besteld bij Boozyshop en ze kunnen elk moment arriveren, dus verwacht heel binnenkort maar een review!



Naast die leuke brushes, wil ik natuurlijk ook datgene waar alle make-up lovers van dromen: een prachtige, grote make-up collectie! Aaaaah, ik kan er echt uren over dromen, alles over opzoeken... En dan heb ik het over een make-up collectie vooral bestaande uit MAC! Ik ben echt obsessed met MAC en wil wel bijna alles hebben! Maar mijn portefeuille laat dat helaas niet helemaal toe... so I compromise! Ik maak (meestal) een lijstje met wat ik echt al een tijdje wil hebben. Soms blijf ik binnen mijn budget en koop ik echt alleen wat er op mijn lijstje stond, maar soms ook niet. Still a work in progress dus... Maar ik beloof dat ik er aan zal werken!


Wat denken jullie over wishlists? Vinden jullie ze handig, of eerder tijdsverlies? Gebruiken jullie ze al lang of nog helemaal niet? Let us know! xoxo, Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten