vrijdag 19 oktober 2012

Favoriete concealers!

Aaaaah, concealers, ze zijn echt een product gemaakt in heaven! Concealer is een fantastisch product om alle soorten oneffenheden en rode bolletjes weg te werken. Zelf ben ik enorm fan van concealers en daarom heb ik nu een kleine selectie gemaakt van mijn favorieten!

Zoals jullie al hebben gelezen, is concealer een wonderproduct. Ik ben helemaal hooked en zou echt niet meer zonder kunnen leven. Soms heb ik dagen dat ik gewoon wat concealer onder mijn ogen aanbreng (en op oneffenheden), poeder erover, blush en mascara en out the door!
En dus zijn ze hier: mijn 3 favorieten!


  • Mac Pro Longwear Concealer

Zelf ben ik in MAC-tinten een NW20 tot NW25. Momenteel gebruik ik de lichtste kleur, omdat mijn huid obviously niet meer bruint nu. 
Deze concealer is echt top! Hij blijft lang, is makkelijk in te blenden en heeft een pompsysteem. Het enige minpunt is dat je altijd teveel pompt, dus soms moet ik gewoon concealer op mijn hand wegvegen omdat ik het niet meer nodig heb op mijn gezicht.

  • Mac Mineralize Concealer 



This is an obvious one! Dit is mijn eerste concealer die ik ooit van MAC had en ik ben almost out of it... Boehoe! Maar deze concealer staat op plaats 2 omdat hij iets minder lang opblijft dan de Longwear concealer.
En hoewel de twee concealers allebei in de kleur NW20 zijn, zijn ze toch een beetje verschillend, het lijkt wel alsof de Pro Longwear een soort van 'lichteffect' geeft, terwijl de Mineralize concealer gewoon wat covert (wat op zich ook al enorm goed is!).

  • Coastal Scents Camouflage Palette 



Dit is zo'n golden oldie! Ik heb dit pallet echt al lang, maar ik gebruik het nog steeds. Aangezien er meerdere kleuren inzitten is het niet alleen goed voor mezelf, maar ook voor anderen!
De kleuren zijn allemaal cream to powder finishes en zijn enorm makkelijk te blenden! Je zou het misschien niet denken omdat ze in het begin wat raar aanvoelen, maar uiteindelijk is deze badboy perfect voor meisjes die on a budget zijn of gewoon voor iemand die graag wat keuze heeft en de perfecte mix wil vinden.

Zo, dit waren ze! Wat zijn jullie favoriete concealers? Let us know! xoxo, Eva

2 opmerkingen:

  1. Mac heeft super fijne concealers! Ik gebruik momenteel de select moisture cover voor onder mijn ogen omdat 'ie toch wat meer hydrateerd:) Zo'n palette lijkt me ook heel fijn voor wanneer je wat bruiner wordt in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig artikel! Zelf gebruik ik er nu eén van ELF, die vind ik ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen