woensdag 24 oktober 2012

De herfst is er!

De herfst komt eraan en ik heb het al helemaal geaccepteerd. Ik kan mijn laarzen terug aan, de sjaals bij mijn jassen leggen en lange broeken inslaan. Ook helemaal awesome dat ik een herfsttype ben, dus dat wordt kleding in mooie kleurtjes inslaan!

En dat heb ik natuurlijk wel al een beetje gedaan... Ik heb nieuwe handtas gekocht van het merk Nica. This is going to be a favorite!
Hoewel ze een beetje aan de prijzige kant is (lees: ongeveer 80 euro), ga ik er absoluut geen spijt van hebben. De goede kwaliteit is ook een pluspunt, dan kan ik ze meteen enkele jaren gebruiken!

Laarzen, ik hou van laarzen! Zowel kort als lang. Ik heb korte laarsjes gekocht, zwarte laarsjes met gespjes. And I'm in love, maar het zal een lastige taak worden om deze badboys te combineren! Deze celebrities zijn al helemaal into de trend!






























Voor één of andere onverklaarbare reden ben ik ook helemaal into wedges! Ze zijn veel comfortabeler dan hakken, maar toch elegant! Ik ben fan.



Pulls zijn zo handig voor het najaar! Heel makkelijk om met laagjes te werken ook. Waarom kou hebben?


Wat heb ik het gemist om sjaals te dragen! Hoe lekker warm en comfy zijn ze niet?! I'm hooked. (Ohja, de parkas beginnen helemaal mijn aandacht te trekken... Nu nog een mooi exemplaar weten te strikken!)

En natuurlijk, lekker gezellig kaarsjes aansteken. 's Avonds onder een fluffy dekentje kruipen met een kopje thee en een romantische komedie. That's life!

Hope you enjoyed! Wat zijn jouw favorieten voor de herfst? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten