zaterdag 1 december 2012

Uitstel is geen afstel!

De laatste tijd draait GorgeousGlitter op een zeer laag pitje, waarvoor onze excuses! Maar maandag is het begin van twee lange weken examens... En daarna natuurlijk ook twee weken vakantie! Dus hou je maar vast, want er komen leuke artikels in de kerstvakantie.

Als jullie een ideetje hebben voor een artikel of als jullie een voorkeur hebben voor bepaalde onderwerpen, stuur dan een mailtje naar gorgeousglitter@hotmail.com . We zullen deze mailtjes ook persoonlijk beantwoorden en er iets proberen mee doen!

Maar om jullie al een beetje zin te doen krijgen in de kerstperiode, heb ik enkele leuke kiekjes opgezocht!









Ahhh, ik heb er zin in! Jullie ook?

Het kan zijn dat ik tijdens de examens een artikel schrijf tijdens mijn pauze, maar ik beloof niets! Ik ga nu gaan leren, you should too ;) 


xoxo, Jani

Geen opmerkingen:

Een reactie posten