zondag 2 december 2012

Tip voor droge, kapotte lippen!

Sinds een tijdje gaan mijn lippen in protest tegen het koude weer. Niet leuk! Ze zijn kapot, droog, gesprongen, doen pijn... En zo gaat het lijstje maar voort. Na enkele weken werd het een wanhopige zaak en ben ik met goede moed bij de apotheek langsgegaan...

En gelukkig maar! Want het heeft mijn lippen gered tegen het koude winterweer. Ik gebruik nu Ceralip van La Roche-Posay ongeveer drie dagen en mijn lippen zijn helemaal opgeknapt.

La Roche-Posay belooft om lippen die sterk uitgedroogd en gekloven zijn te herstellen. Ook een pluspunt: het bevat geen parfum, geen bewaarmiddelen en houdt het risico voor overgevoeligheidsreacties minimaal.

Ik wil jullie de voor-foto's besparen en aan de na-foto's zien jullie niet zoveel... Alleen normale, gevoede lippen!



Voor mij is het op dit moment een wondermiddeltje! En voor een wondermiddel is een 9-tal euro niet overdreven, toch? 

Als jullie hetzelfde probleem hebben als mij, raad ik het jullie ten zeerste aan! Maar ik heb ook al gelezen dat mensen het gewoon als lippenbalsem gebruiken, wat me ook erg fijn lijkt. 

Hebben jullie soms ook last van droge lippen? 

xoxo, Jani

Geen opmerkingen:

Een reactie posten