donderdag 6 december 2012

Quick Tip: bronzer voor een lichte huid

Ik heb het altijd erg jammer gevonden dat bronzers vaak gewoon geen mooi product zijn op mijn huid. Omdat ik zo licht ben, ziet het er niet natuurlijk uit en lijkt het alsof ik me niet gewassen heb. Bah! Maar ik heb iets simpel ontdekt waardoor bronzer wel mogelijk is om te dragen!

Als je bronzer te bruin is, komt dit vaak omdat hij te warm is van kleur. Dan ziet het er helemaal niet natuurlijk uit! De trick is om de bronzer een beetje te mixen met een blush. Zo wordt de kleur voor onze blanke huidjes toch net iets mooier en natuurlijker! 


Het kan met elke bronzer en blush! Je moet natuurlijk zelf ontdekken wat jij de mooiste combinatie vindt. Ziezo, je kan weeral gaan experimenteren. En nog een pluspunt: niemand kan dezelfde kleur hebben als jou! Het wordt dus elke keer opnieuw een uniek kleurtje!

Wat ook leuk is, is dat als je de bronzer mixt met een blush met een koele ondertoon, dat je ermee kunt gaan shapen! Je gezicht 'dunner' maken, optisch natuurlijk! Een mooi voorbeeld van contouring is Kim Kardashian:


Gebruiken jullie vaak bronzer? 

xoxo,  Jani

1 opmerking:

  1. Ik heb een vloeibare bronzer, ben nog opzoek naar de perfecte in poedervorm. Ik heb niet een extreem lichte huid dus heb daar gelukkig geen last van, wel een handige tip voor anderen!

    BeantwoordenVerwijderen