woensdag 4 januari 2012

Review: Essie nagellak

Sinds kort verkoopt Di het merk Essie! Vreugde alom toen ik het rek met kleurrijke flesjes nagellak zag glinsteren! Eerst twijfelde ik een beetje, wat als ik het geen goede nagellak vond! €10,99 voor een potje vol 13,5ml slechte nagellak vind ik veel geld! Dus, ik kocht 1 kleur: Chocolate Cakes (yummm! de naam alleen al!). Maar, is de hype rond Essie terecht?

Chocolate cakes van Essie


Chocolate cakes is een mooie donkerrode kleur die een heel klein beentje bruin vertoont. Zo'n mooie kleur! De formule is creamy en dekkend. Ik was aangenaam verrast toen ik enkele minuten na het lakken ergens tegen botste en géén deuk had! Het borsteltje is lekker breed, hierdoor gaat het lakken zeer snel en makkelijk!

Ik ben een echte kluns (ik bots overal tegen) en nagellak blijft normaal gezien zo'n 2 dagen (ongeveer) chip-vrij op mijn nagels. Chocolate cakes bleef 6 (!) dagen chip-vrij op mijn nagels. Toen ik de eerste chip zag, dacht ik: "Wel dat werd eens tijd, zeg!".

Vandaag ben ik gaan shoppen (solden, moet ik nog meer zeggen?) en ben ik opnieuw even binnengewandeld bij Di. Resultaat:

                          Links: 'no chips ahead' chip free top coat (€10,99)
                          Rechts: Licorice (€10,99)

Licorice, een gitzwarte kleur. Ik wou al heel lang een goede zwarte nagellak, maar twijfelde altijd een beetje. Nu ben ik er dus helemaal voor gegaan!

Ik moest mijn nagellak opnieuw doen en typ nu dit artikel met Licorice en de 'no chips ahead' top coat op mijn nagels! Bij het lakken schrok ik een beetje (positief). Ik had maar 1 laagje nodig! Zó dekkend is hij.


Enige opmerking: het borsteltje van de top coat is niet zo breed
als die van de gekleurde nagellakjes!

Ik zal een update zetten over de top coat, of hij zijn plicht goed vervuld heeft!

Veel plezier met shoppen in de solden! Wat denken jullie over Essie nagellakjes?
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten