maandag 6 februari 2012

Drie van mijn favoriete beauty-guru's

In dit artikel zal het over youtube beauty-guru's gaan (van andere landen), maar ik zal er eentje afzonderlijk maken over mijn favoriete beauty-blogs! Veel meiden zijn geïnteresseerd in beauty. En hoe zijn ze er vaak mee gestart? Door die beauty guru's te bekijken op youtube, met al hun tips and tricks! Zwijmel jij ook als je die uitgebreide stash ziet? Of gaat jouw hartje ook sneller slaan als je meer dan 20 MAC spulletjes voorbij ziet gaan?
  • Samanthaschuerman
    Met mijn volledige beauty-hartje hou ik van haar! Zij is zo lief, spontaan en leuk! Vroeger had ze een daily vlog channel ook, met haar gezin. Maar door cyberpesten zijn ze ermee gestopt. Don't you hate cyber bullying?
    Anyways! Haar filmpjes vind ik fantastisch! Enkele typische uitspraken van haar: poo on a shoe (als ze iets niet leuk vindt), fudgeroo (bv. een slecht product), quagmire (een puistje).
    Wat ik ook super vind, is dat ze acne heeft en ze het lef heeft haar gezicht zonder make up te laten zien in filmpjes. Ze kan het ook perfect camoufleren!
    Kortom: I just love her!

  •  Allthatglitters21

    Elle Fowler! Samen met haar zusje Blair Fowler (Juicystar07) is ze heel bekend op youtube. Maar, Elle en Blair zijn heel verschillend. Elle is zeer rustig en liefjes. Tegenover Blair is zeer opgewekt en praat graag.Niets verkeerd mee, maar je merkt het wel in de lengte van de filmpjes, if you know what I mean.
    Links Elle en rechts Blair

  • DulceCandy87
    Ze is levendig en succesvol in het hele beauty-wereldje! Wie kent haar niet? Een echte beauty- en fashionlover in hart en nieren.

En, welke beauty-guru's vind jij leuk? Tot de volgende keer!
Love and kisses

Geen opmerkingen:

Een reactie posten