vrijdag 17 februari 2012

One day...

Er zijn enkele spulletjes waarvan ik droom. Ik kan urenlang zitten kwijlen bij het kijken van high-end producten. En neen, niet enkel make up! Ook kleding, accessoires.. Hmm!

Michael Kors horloge (rose gold)

 

Yes ma'am! Ik zou ze zo graag willen, maar de prijs is even slikken. Ze kost $250 (zo'n €190).
Ze staat zo chique en stylish. En ik heb een oprechte liefde voor rose gold! 

Make up brushes

 394131_221773994580676_112521055505971_487862_2100162344_n_large

I'm a sucker for make up brushes. Ik zou heel graag een uitgebreide collectie MAC en Sigma brushes hebben, maar helaas laat Mr. Portefeuille dat niet toe.
Tot de tijd dat ik niet al mijn laatste spaarcent moet afleggen behelp ik me met budget kwasten (en die werken ook fijn!).

Een extreem uitgebreide collectie make up

Tumblr_lkmuztpqty1qb4t88o1_400_large

Welke beautylover droomt er niet van? Zo'n uitgebreide collectie dat je de avond op voorhand al zou moeten zoeken wat je de volgende dag wilt dragen... That would be so awesome!
Maar, ik heb niets te klagen. Velen zouden blij zijn als ze mijn collectie zouden erven, if you know what I mean.

Een designer handbag

Ik heb mijn oog nog niet laten vallen op een bepaalde handtas. Maar als de tijd komt, wil ik een mooi afgewerkte handtas, van mooie kwaliteit en waar ik jaren mee kan doen! 

P.S. : Een mooie Chanel tas zoals hierboven zou me wel bevallen. I likey!

Ziezo, ik denk dat dit het wel was voor nu! Wat hoop jij one day te hebben? 
See you next time! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten