woensdag 22 februari 2012

Shoplog MAC

Ik ging naar MAC en ik nam mee...

Eerst en vooral had ik nood aan een goede foundation. Het probleem: mijn huid is heel licht en in drugstores word ik gek omdat alle kleuren minstens 2 tinten te donker zijn!


Mineralize Skinfinish spf 15 in NC15 (€29,50)
  
Ook grappig om te weten: enkel de NC15 van studio sculpt en de mineralize skinfish zijn licht genoeg voor mij. Al de andere foundations van MAC zijn ook niet licht genoeg!

Prep + Prime Finishing Powder (€21,50)


Ik ga snel glimmen, en ik bedoel niet een mooie gezonde glans à la J-Lo. Ik heb een vrij vettige T-zone, dus die ga ik voortaan afpoederen met deze beauty!
De verpakking vind ik ook echt fantastisch. Vol kleurrijke glitters! I likey.



Eye brow pencil in de kleur 'Spiked' (€23,00)

En toen zat ik daar in die stoel.. naar mezelf te kijken. Wenkbrauwen! Dat had ik nodig, mooie volle wenkbrauwen. Ik durf het nooit echt aan om iets te doen met mijn wenkbrauwen. Nee, ik heb het niet over epileren en dergelijke, want anders zou ik aardig op een oermens lijken. Ik heb het over het inkleuren ervan. Bij deze kan ik dus gaan experimenteren!




Fix+ (€16,00)
And so we meet again. Ik heb mijn grote liefde gevonden! Mijn vorig flesje heb ik volledig gekilled en ik ben vrij zeker dat hetzelfde zal gebeuren met deze bad boy.
Dit is voor mij echt een product waar ik niet zonder kan. 



Blush in de kleur 'Tenderling' (€20,00)


In het echt is hij iets donkerder. Maar, ik was op zoek naar een blush waar ik een beetje mee kan shapen. Ik ben zo licht dat ik het kan met de kleur Tenderling!
Tenderling is mooi zowel als blush als contour, het is een mooie (vrij licht) roze kleur met een subtiele bruine ondertoon. Be-au-ti-ful!

Prep + Prime Skin (€23,00)
Als we dan toch bezig zijn... Mijn primer voor mijn gezicht was op, ik was in de MAC. Het kon geen toeval zijn, het was voorbestemd! ... En dus dat ging ook het mandje in.



Liquidlast Liner in de kleur 'Point Black' (€20,00)
Van al mijn ervaringen met eyeliner is er ééntje overgebleven: de liquidlast liner van MAC.
Reden: Hij blijft de hele dag per-fect zitten. Als test ben ik er na een lange dag de douche mee ingestapt, eens heel ruw in mijn ogen gewreven... Hij zat nog steeds op dezelfde plek. Awesome stuff! Dit is echt één van mijn holy grails.



En dat was het dan! In totaal was ik €146,50 kwijt. Veel in één keer, maar dat mag ook eens. 
Wat zijn jouw favoriete producten van MAC?
See you next time! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten