zondag 18 maart 2012

Gotta love... lace!

Ik hou van kant, of het nu een subtiel detail is of een volledig kledingstuk, I just love it! Ik ben niet echt iemand die heel erg mee is met de trends of dat allemaal opvolgt, maar ik heb begrepen dat kant ook terugkomt voor de lente en zomer, me so happy! Daarom heb ik twee outfits samengesteld met kant, enjoy!


Hierboven heb ik een kanten top gecombineerd met een skinny jeans. Hierdoor wordt het wat meer casual en draagbaar voor overdag.
Dress it up
met een blazer (mijn keuze) of dress it down met een bruin lederen jasje.
Ik heb gekozen voor bruine mocassins, omdat ik dat zelf heel bohemian chic (is dat een stijl?) vind staan. Verder is er nog de gouden casio-horloge dat ik binnenkort ga bestellen (woehoe!) en de bruine tas die het geheel casual but classy houdt.
Last but not least: rode nagellak. Een mooie donkerrode nagellak kan -wat mij betreft- het hele jaar door!

Ik heb gekozen voor een koraalkleurig kanten jurkje en als accent een bruin lederen riempje. Daarover gaat een elegante blazer in een camelkleurtje. Ik heb voor oxford pumps gekozen omdat ik ze persoonlijk comfortabeler vind dan pumps (ze zitten vaster aan de voet), maar een donkerbruine pump zou hier ook niet misstaan! Een bruine handtas, like always, hoort er gewoon bij. Als accessoires heb ik enkel een mooie goudkleurige armband, omdat het jurkje op zich al een statement piece is. En rode lipstick, want dat mocht niet ontbreken! Én enkele sprenkels Lady Million van Paco Rabanne, mijn favoriet parfum. Hmmmm!

That's it! Hope you like it. Tot de volgende keer! xoxo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten