zaterdag 31 maart 2012

Review & swatch: Essie 'Bobbing For Baubles'

Nagellak, ik hou van nagellak. Liefst donkere nagellak waar ik uren naar kan staren. Ik draag vrijwel elke dag nagellak omdat ik het mooi vind staan, het is chique en het straalt verzorgdheid uit. Als ik dan toch voor het rek sta waar een regenboog aan kleuren voor mijn ogen staan te blinken, dan grijp ik meteen een Essie nagellak mee. En 's avonds pronkt hij hoogstwaarschijnlijk al op mijn nagels. 


En daar stond ik weer.. voor het blinkende, schitterende rek als een kraai te staren naar al dat moois. Het liefst wil ik ze op dat moment allemaal het mandje ingooien, naar de kassa stappen en als een breedsmoelkikker afrekenen... maar het bleef maar bij één nagellakje: Bobbing For Baubles. Ik gluurde naar hem, hij gluurde naar mij en het was liefde op het eerste zicht.

De kleur is moeilijk te beschrijven! Het is een mix van blauw en grijs. Zeg maar een navy blue met een grijze ondertoon, zoiets! Maar wát een mooie kleur is het. Ik draag vaak donkerrood, maar een kleur als deze had ik écht nog niet in mijn collectie.

In het daglicht
In het flesje zelf lijkt de kleur veel grijzer en eerder naar de taupe-kant met een blauwe schijn. Toch ben ik erg blij hoe de nagellak er op mijn nagels uitziet, want ik zocht al heel lang naar een mooie, donkerblauwe kleur. So happy I found it!

Oh! Nog fantastischer, hij dekt in één laagje. Yes ma'am, ééntje maar! Heerlijk, ik wou dat alle nagellakjes zo perfect dekte. 


Alsof je het nog niet door had, ik ben stapelgek op nagellak van Essie, het is gewoon zo goede kwaliteit! Wat vinden jullie van Essie? 
See ya next time! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten