zondag 1 april 2012

Inspiratie!

Af en toe zit ik eens in een dipje en dan heb ik geen inspiratie meer. Soms is het echt frustrerend, want dan heb ik heel veel zin om artikels te schrijven, maar weet ik gewoon niet waarover! Dus, dan ga ik snuffelen op allerlei websites en dan sla ik meestal superveel afbeeldingen op. Hieronder zal ik enkele van die foto's plaatsen.

Dit vind ik een heel handige tip: je draait een lok met je vinger en droogt hem daarna met de haardroger. Het geeft een zeer natuurlijke slag in je haar. Ga ik zeker en vast eens proberen!


Deze beschrijft exact wat ik denk als ik zo'n reclame zie. Het is echt onnatuurlijk om water op die manier in je gezicht te spatten, maar het is best grappig. 

  
Mooie ooglook! Misschien eens namaken :)


Mooie outfit! Classy :)


Flawless face, winged eyeliner en nude lip. Perfect!

 

Dit is een goed voorbeeld om pastelkleuren te combineren. It's not easy om een goede combinatie te vinden!


Ik ben niet zeer creatief als het om mijn haar gaat. Verder dan los haar, staartje of een dotje kom ik meestal niet. Perfect moment om wat meer te experimenteren! De plaatsen hierboven zijn een goede inspiratiebron :)


Adele met rode lippen, winged eyeliner en flawless skin. Admit it, you love it!

Dat is het voor deze keer. Hope you enjoyed! Tot de volgende keer xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten