dinsdag 3 april 2012

EOTD: natuurlijke smokey eye (met Naked 2 palette)

Het Naked 2 palette, mijn grote liefde. Hij zit boordevol mooie kleuren en ik vind het gewoon zo een handig palette! Ik gebruik hem dagelijks, daarom heb ik een look gemaakt voor jullie, een heel natuurlijke look die voor iedereen draagbaar is.


Ik weet dat niet iedereen het Naked 2 palette zomaar liggen heeft, dus heb ik een foto genomen van het palette zodat jullie een beetje gelijkaardige producten kunnen zoeken. Catrice en Essence hebben vaak goede dupes!

Ik heb Foxy (een creamy kleur met gele ondertoon) op het bewegend ooglid aangebracht. Daarna heb ik Bootycall (een wit-beige kleur met satin finish) aangebracht van de binnenste ooghoek tot halverwege het bewegend ooglid.
Daarna heb ik Tease (een taupe-kleurtje met een grijze ondertoon) gebruikt op het buitenste deel van het bewegend ooglid, en ook een beetje net boven de crease.
Vervolgens heb ik Blackout (een matte zwarte kleur) en Tease een beetje gemixt om de buitenkant van het bewegend ooglid een beetje donkerder te maken.
Last but not least het ik Verve (een heel licht creamy kleurtje met satin finish) aangebracht in de binnenste ooghoek. En that's it! 

Ohja, ik heb ook de Urban Decay Primer Potion gebruikt als basis. De mascara's die ik gebruikt heb zijn: Big Bold mascara van NYC (in extra black) en de I Love Extreme volume mascara van Essence.

Enjoy! Tot de volgende keer. Love & kisses xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten