zondag 29 april 2012

Get to know us!

Wij werken met heel veel liefde aan deze blog! We hebben er plezier in om artikeltjes te schrijven en om een reactie te krijgen, of ineens de bezoekersteller wat hoger te zien staan. Heel fijn! Maar hé, achter deze site staan twee meisjes met elk hun eigen sterke persoonlijkheid. Dus dan mag je ons ook gerust wat beter leren kennen!

Links staat Eva, rechts Jani
Wij zijn echte suckers voor beauty en alles wat er zo'n beetje bij die categorie past. We kunnen er uren over praten zonder awkward stille momenten tegen te komen. And yes, we love it!
Ik kan met volle overtuiging zeggen dat het een gezonde obsessie is.

Hoe we begonnen zijn met GorgeousGlitter

Eerst en vooral ben ik begonnen (Jani), omdat ik graag schrijf. Ik heb er een voorliefde voor en ik doe er graag iets mee. Dan is beauty natuurlijk het eerste wat me te binnen schiet, want ik weet er aardig wat over. Ik ben geen expert, allesbehalve, maar mijn kennis reikt toch net iets verder dan het gemiddelde, daar ben ik wel van overtuigd.

Op een keer heb ik Eva gevraagd of ze wilde meeschrijven, met z'n tweetjes. Eigenlijk is het zonder veel moeite gebeurd! In enkele klikjes was ze mede-eigenaar van GorgeousGlitter, en zo is het dus allemaal begonnen.

Hoe we elkaar kennen

We zitten op dezelfde school (en dezelfde klas) en het ging gewoon vanzelf denk ik. Ik ga niet zeggen dat er nooit een haar in de boter zit, maar hé, we zijn ook maar mensen!

Waar houden we wel/niet van?

Jani: I love long walks on the beach, world peace.. Haha, just kidding. Ik hou met heel mijn hart van make up, van DIY-en, perfect samengestelde outfits, mooi gelakte nagels, artikels schrijven en lekker eten! Ik hou niet van leugenaars, mensen die te laat komen en gechipte nagels. Dat is het eerste dat me te binnen schiet!

Eva: Ik ben echt in de ban van make-up! Ik hou van mijn nagels als ze netjes gelakt zijn, mooi afgevijld en pretty! DIY is niet echt mijn ding, ik ben helemaal niet zo creatief ingesteld, haha. Schoenen kunnen me bekoren, net zoals ringen, kettingen, oorbellen, kortom, de perfecte accessoires! Ook ik vind het helemaal niet leuk als er een mini-chip in mijn nagellak zit, argh! Qua mensen heb ik graag iemand die lief is, eerlijk en betrouwbaar. Bitches, no thanks!

Jani!
Vertel random facts over jezelf!

Jani: Ik ben graag bezig met vanalles en nog wat maar heb regelmatig nood aan een rustig avondje met een dekentje, snacks en een filmpje! Op reis gaan vind ik fantastisch, hoewel dat vaak maar één weekje per jaar is. Ik speel ook een beetje gitaar en daar kan ik eventjes mijn gedachten mee verzetten. Last but not least ben ik heel graag bezig met de site! Elke keer als ik een reactie krijg, maakt mijn hart een klein sprongetje. Haha!

Eva: Ik ben een redelijk chille persoon, haha. Ik hou ervan om 's avonds voor het slapengaan nog gezellig een boek te lezen, muziek te luisteren, 10000den kaarsjes aan te steken, aaaah.. Wonderful! Ik ben meer en meer bezig met de blog, mede dankzij Jani! Ze zet me echt aan om dingen te doen, we brainstromen samen... We doen echt ons best om het voor jullie zo leuk mogelijk te maken om onze site te bezoeken!

Hoe zie je jezelf binnen 10 jaar?

Jani: Ik zou graag een fulltime blogger zijn, maar dat zal de tijd nog uitwijzen! Anderzijds zou ik graag iets met journalistiek en visagie doen. Sowieso geen zittende job voor mij, daar ben ik niet goed in! Ik zou graag enkele jaren in Amerika gaan wonen, leefervaring opdoen. Ik hoop gelukkig samen te zijn (misschien getrouwd?). Ik wil een appartementje (of misschien een gezellig huisje) dat ik zelf heb ingericht, met alles wat mijn hartje begeerd. Mijn eigen stekje! En wat niet ontbreken kan: een lief katje dat mijn oogappeltje zal zijn. De rest laat ik nog voor hoe het allemaal komen zal!

Eva: Ik zie mezelf al werken voor een magazine, of misschien ben ik wel psychologe. Ik heb nog steeds geen idee wat ik ga doen. Wat wel zeker is, is dat deze meid een cursus visagie gaat volgen zodra het kan! Ik blijf waarschijnlijk wel in hartje België, of misschien wel New York, we'll see right? Trouwen zie ik niet meteen zitten, ik ben geen long-time-commitment persoon. Maar als ik dan toch een relatie zou hebben, liefst met een hondenliefhebber! Eén of twee honden, dat zie ik wel zitten, haha! 

Eva!
Ik denk dat het nu wel genoeg is over onszelf. Als je nog meer vragen hebt, laat ze dan zeker achter in de comments! En ehh... Vertel ook wat meer over jezelf, we willen onze bezoekers ook zeker leren kennen! xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten