zondag 29 april 2012

Hoeveel kost jouw gezicht?

Ik had het al op een paar blogs gezien (is het een tag?), maar ik kan het opeens nergens meer vinden! Toch vond ik het een zeer leuk idee: nagaan hoeveel het kost om jouw routine waar te maken. Let's take a look!

Ik begin 's ochtends altijd met een face wash. Ik gebruik de Tea Tree Foaming Face Wash van The Body Shop (€9), daarna neem ik mijn Clarisonic Mia (€120) om mijn gezicht extra te reinigen. Daarna gooi ik er nog een laagje Essence My Skin Mattifying Cream op (€1,99). Dat is mijn skincare routine voor het moment! 


Daarna het echte werk: make up! Ik begin met 2 primers die ik mix, voor mijn gezicht, namelijk de Mac Prep+Prime Skin (€23) en de travelsize Strobe Cream (€15). Daarna gebruik ik mijn Mac Studio Sculpt Foundation (€29,50) en de Select Cover Up Concealer van Mac (€16). Om dit alles te mattifiëren gebruik ik een poeder van Mac, ofwel de Blot Powder (€21), ofwel de Studio Careblend (€24). Dan gebruik ik een blush van Mac (€20). Dit is alles voor de huid!

Dan de ogen! Ik gebruik 2 mascara's: de I <3 Extreme mascara van essence (€1,79) en de Big Bold mascara van NYC (€2?). Dan als oogschaduw primer, mijn Urban Decay Primer Potion (€16) en daarna doe ik altijd nog een dun lijntje eyeliner met de Liquid Last Liner van Mac (€19). Ik gebruik niet elke dag oogschaduw, dus dat laat ik achterwege! Bijna vergeten: mijn wenkbrauw penseel in de kleur Spiked van Mac (€16). Als mijn hele gezicht beklad is, spray ik er met heel veel liefde nog wat Fix+ bij (€16). En dat is alles, hoop ik.


Eeeeeek! Wat een hoop (dure) producten. Eigenlijk sta ik er niet bij stil. Even optellen...
In totaal is het afgerond (naar boven) zo'n €330. Mijn god!

Jep, het is officieel: make up is een rib uit mijn lijf.

Hoeveel bedraagt jouw dagelijkse make up routine? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten