maandag 30 april 2012

LOTD: Pretty Rose

Ik hou enorm van me opmaken, vooral bezig zijn met oogschaduw vind ik leuk! Maar als het op lippen aankomt, ben ik lazy. Ik ben geen persoon voor touch-ups en wil er dan ook niet superveel werk in steken. Maar voor deze Lip Of The Day ben ik all out gegaan!




Ik ben een grote fan van natuurlijke lippen, dus heb ik besloten om het toch nog wearable the maken. Dit is een liplook die je kan dragen naar school, als je iets met je vriendinnen gaat doen, of gewoon als je lekker thuis wil hangen!
Voor deze look heb ik de volgende producten gebruikt: 


  • Vaseline voor die prachtige, zachte, gehydrateerde lippen,
  • Catrice Allround Concealer (ik heb de donkerste kleur gebruikt),
  • Catrice Precision Lip Liner (De kleur staat er niet meer op!)
  • Rimmel London Lipstick in 030: Tell No One.

Eerst breng ik de vaseline aan op mijn lippen, om een zachte basis te hebben. Daarna kleur ik mijn lippen in met concealer, zodat ze bijna onzichtbaar zijn. Vervolgens gebruik ik de lipliner om mijn lippen helemaal in te kleuren en de outlines van mijn lippen preciezer te maken. De laatste stap is het aanbrengen van lipstick! De lipstick die ik heb gebruikt, is van Rimmel London en is een favoriet van mij! Alleen de verpakking al maakt me blij!
Je kan deze look mat laten, zoals op deze foto het geval is:

Maar je kan ook nog een mooi laagje glans aanbrengen! Ik gebruikte de Park Avenue Lipgloss in Clear. 
And here you have it, een leuke look voor alle dagen en gelegenheden!


En, wat vinden jullie? Ik ben alvast fan! Zouden jullie deze look uitproberen, of heb je zelf een leuke look? Laat dan zeker een reactie achter! Tot de volgende keer, xoxo, Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten