dinsdag 1 mei 2012

FOTD: Pin up look!

Ik wou eens iets nieuws proberen, iets wat ik normaal niet zo snel zou doen... Een pin up look. Ik vind het zo mooi: rode lippen, winged eyeliner en mooie, aangezette wenkbrauwen! Eens zien hoe ik het ervan af gebracht heb...


What's on my face?
  • Foundation: Studio Sculpt Foundation van Mac
  • Concealer: Select Cover Up Concealer van Mac
  • Blush: Desert Rose van Mac
  • Wenkbrauwen: Potlood in de kleur Spiked van Mac
  • Mascara: I <3 Extreme Mascara van Essence en Big Bold Mascara van NYC
  • Eyeliner: Liquid Last Liner van Mac
  • Lipstick: Bloody Red van de Revoltaire-collectie van Catrice (zie foto hieronder!)



Ik weet niet of ik het bij me vind passen. Ik vind het leuk en eens iets anders, dat wel. Maar of het me zo goed staat dat ik het elke dag wil dragen? Ik weet het niet! Het is een beetje gedurfd voor mij, maar dat mag af en toe ook eens natuurlijk ;)

Wat vinden jullie van de pin up look? xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten