woensdag 2 mei 2012

Review: Catrice Revoltaire!

Ik liep onlangs in Kruidvat rond en zag dat Catrice kortingen had! Nu, ik ben wel een sucker voor MAC, maar Catrice vind ik ook nog leuk! Ik heb een paar dingen gekocht, waaronder dit leuke palletje uit hun laatste collectie Revoltaire.

 
Het palletje ziet er zo mooi uit! De verpakking vind ik echt leuk, mede omdat het heel classy lijkt!
Er zijn twee palletjes in deze collectie, ik heb CO2 Explosive Combination genomen. Het andere pallet heeft als hoofdkleur groen in plaats van roze, maar de andere kleuren vielen tegen bij mij. 
Het pallet heeft vier kleuren, waarvan 2 neutrals zijn, 1 roze en de donkerste is een cake eyeliner. Het is de bedoeling dat je deze eyeliner nat aanbrengt met een fijn eyelinerpenseel, om dan een mooie, dunne lijn eyeliner te hebben.
De kleuren zijn goed gepigmenteerd, maar van de mid-tone neutrale kleur moet je wat meer op je kwast nemen! Hieronder de swatches
Zoals jullie kunnen zien, is dit palet echt de moeite waard en het is nog eens goedkoop bij! Ik vind het een leuke combo, ik denk echt dat ik het veel ga gebruiken. Alhoewel, de roze kleur... Hmm, ooit misschien!

Wat vinden jullie? Hebben jullie dit palet, of andere dingen uit de Revoltaire-collectie van Catrice? Laat het me zeker weten! xoxo, Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten