maandag 20 augustus 2012

Favoriete make-up merken!

Iedereen heeft zijn favorietjes, op elk gebied. Dus natuurlijk ook op beauty-gebied! Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben als ik zeg: 'Ik wil die kleur lipstick enkel van dat merk, want ik ben er zeker van dat de kwaliteit fantastisch gaat zijn!' Vandaag ga ik enkele van mijn absolute favoriete merken met jullie delen!

1. MAC

Yeah, who didn't see this one coming? Ik ben verzot op alles wat in de MAC-store ligt! En niet alleen omdat het 'high-end' is, eigenlijk vooral omdat de producten een enorme goeie kwaliteit hebben! 
I know, I know, €20 voor een concealer is redelijk wat, maar die concealer lasts for a long time! En heeft ook nog een prachtige coverage! Mijn favoriet is de Pro Longwear Concealer!


2. Urban Decay

Another obvious one! Dankzij de Primer Potion en de 2 Naked Palettes heb ik Urban Decay leren kennen and thank God for that
Mijn favoriet product van Urban Decay is without a doubt de Primer Potion.


3. L'Oreal Paris

Yep, ik heb ook drugstore favorites! L'Oreal is één van m'n favorieten, omdat dit merk hele mooie producten heeft, die helemaal niet duur zijn. Ik ben vooral gek van hun mascara's! Heel betaalbaar, maar onberispelijke kwaliteit.
Mijn favoriete mascara is de Volume Million Lashes Extra Black.


4. Catrice

En dan het échte budgetmerk waarvan ik superfan ben! Catrice is verkrijgbaar in drugstores en het is echt goedkoop!
Ik heb heel wat dingen van Catrice, maar mijn favoriet is de Infinite Matte Foundation! Hij blijft mooi zitten (met een primer eronder) en ik heb echt mijn perfecte kleur gevonden. Nog een pluspunt: hij kost amper €7! 



Zo, dat waren mijn favoriete make-up merken! Zowel dure als budgetvriendelijke make-up vind je terug in mijn collectie. Ik ben enorm benieuwd naar jullie favoriete make-up merken, dus laat het ons zeker weten! xoxo, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten