woensdag 22 augustus 2012

New In: Sigma & NYX

Zoals ik jullie een tijdje geleden al heb verteld, had ik bij Boozyshop een bestelling geplaatst. Deze bevatte Sigma en NYX producten. Vanmorgen vroeg kwam deze bestelling aan en ik ga de unboxing pictures met jullie delen!

Nog een geluk dat mijn mama de deur had opengedaan, want deze meid lag nog lekker te slapen toen de delivery guy aankwam! Ik ben echt enorm blij met wat ik heb ontvangen en ik ga zeker een review schrijven over alle producten die ik heb gekregen. 


Aaaaaaaaaaaaah, unboxing is so much fun! Ik kon echt niet wachten om het pakketje open te maken, dus had ik al wat zitten prutsen aan de stickers. Maar toen dacht ik: 'NEEN, Eva, eerst foto's voor de site!' See how thoughtful I am? Just kidding!


Natuurlijk zat alles mooi samen verpakt, maar ik wou alles meteen uitpakken natuurlijk... Shame on me...


Een 'Bedankt voor je bestelling'-kaartje is altijd leuk!


Look at these babies: NYX Soft Matte Lip Creams! Deze wou ik echt al lang en finally I did! Ik weet het, de eerste twee kleuren lijken in het buisje echt op elkaar, maar als je ze op je lippen aanbrengt, zijn het twee héél verschillende kleuren. Ik heb (vlnr) de kleuren Istanbul, Tokyo en Sao Paulo. Review to come, met swatches en impressions!
Lees ook eens wat er op het buisje staat: 'It's not a lipstick, nor is it gloss. It's like nothing you've experienced before. It's lipstick cream that goes on silky but looks soft matte.'
En niets is minder waar! Je voelt helemaal niet dat je iets op je lippen hebt, maar de pigmentatie is echt goed.


Nog meer boekjes en folders, deze zijn van de Sigma stuff die ik heb ontvangen!


En tadaaaa, hier zijn mijn nieuwe precious brushes! Ik heb de Performance Eyes Kit en de Essential Synthetic Kit besteld. Naast deze twee volledige sets heb ik ook nog een aparte brush gekocht, namelijk de E25 Blending brush. Ik heb natuurlijk al een collectie blending brushes, maar ik wou deze voornamelijk om hem te vergelijken met de MAC 217. Een artikel hierover to come!


Oeeeeh, a gift from Sigma! Dit mini-oogschaduwpallet bevat 3 kleurtjes. Zoals jullie waarschijnlijk wel al weten heeft Sigma ook een oogschaduw collectie. 
In dit palletje zitten drie kleuren uit het Dare, Bare en Flare pallet.


Beautiful! De kleuren zijn echt helemaal mijn ding, maar Oversee zal ik toch niet zo vaak gebruiken denk ik. Reveal en Act daarentegen wel, mooie neutrale kleurtjes! Thanks Sigma!

Ziezo, dit was de unboxing part van mijn pakketje, de reviews zullen binnenkort ook op de site staan! 
What about you guys? Zijn jullie ook altijd zo excited als er een pakketje in jouw bus valt? Let us know! xoxo, Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten