donderdag 23 augustus 2012

On My Way: Casio Horloge!

Sinds mijn eerste horloge van Casio (klik voor eerder artikel) ben ik verzot op digitale horloges! Jammer genoeg ben ik mijn geliefde horloge verloren (gestolen? Ik weet het niet!) op reis! :( Maar ik kan niet zonder horloge én ik word gek van getik dus ondertussen heb ik al een nieuwe besteld!

Are you ready for it? Rose gold en de iets grotere versie van mijn vorige horloge. Yes baby!

Ik vind hem echt leuk! Hij is ook makkelijker te combineren omdat je roos goud zowel met zilver als met goud kan dragen. Gotta love staple pieces!




Ik heb de horloge besteld op horloges.nl , net zoals mijn vorige Casio.  I think I found my brand of watches!

P.S. : Ik stond in de INNO te kijken naar exact dezelfde horloge, en toen zag ik de prijs... Hij kostte daar maar liefst €85! Terwijl ze bij horloges.nl maar €54,90 geprijsd stond. Eventjes een verschil van €30! Daarmee kan ik heel wat andere leuke dingen doet.
Dus een tip: kijk altijd eens op andere sites of bij andere winkels voor je een duurder product koopt! 



Wat vinden jullie van horloges?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten