vrijdag 24 augustus 2012

First Impression: Nyx Soft Matte Lip Creams

Jullie wisten het al, ik heb NYX Soft Matte Lip Creams ontvangen en boy, wat was ik blij! Ik beloofde een review, dus here it goes!

First of all: eyecandy!




De swatches zien er goed uit, toch? Ik heb ze helemaal niet dik aangebracht, want de kleuren zijn echt superpigmented
Istanbul (bovenaan) is een nude pink kleurtje, zo'n kleurtje waarvan ik gek ben!
Tokyo (midden) is een soft pink kleurtje. Deze kleur is niet zo dekkend als je hem vergelijkt met de andere twee kleuren. Soft pink is ook één van m'n favoriete kleurtjes en het is net leuk dat hij sheer is, want anders ben je net Barbie. En dat gaat net iets té ver voor mij...
Istanbul (onderaan) is dan weer heel wat anders. Het is zacht rode kleur, met een rozige ondertoon. Deze wordt zeker mijn tweede favoriete lipcream, want hij staat heel... ehm... zakelijk? (I know...) 

Voordelen
  • Goedkoop
  • Veel verschillende kleuren
  • Je voelt niet dat je iets op je lippen hebt (!)
  • Enorm gepigmenteerd
  • Buildable (je kan één keer over je lippen gaan voor een zachte look, of je kan de eerste laag wat laten drogen en er een tweede keer overgaan voor een meer dramatische look. Me likey!)
  • Het aanbrengen voelt heel zacht aan, dankzij de 'soort van' lipgloss applicator. Je kan heel precies werken, maar je kan ook een grotere oppervlakte in één keer fillen.
Nadelen
  • Van wat ik heb gelezen op andere blogs en heb gezien op review videos, kunnen deze lipcreams soms je lippen wat uitdrogen. Dus vergeet geen lipbalm, want je wilt geen chapped lips look!

Wat denken jullie? Iets om te proberen of om te laten liggen? Let us know! xoxo, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten