vrijdag 24 augustus 2012

Verslavend...

Telkens als ik naar de MAC store ga, voel ik me een beetje in heaven... Ik ben er graag, de producten zijn echt geweldig en de verkoopsters zijn altijd vriendelijk. Helaas houdt mijn bankrekening niet zo van MAC... too bad! Ik en Jani zijn een tijdje geleden naar MAC geweest en hebben leuke dingen gekocht! 

Ik ga jullie de dingen laten zien die ik heb gekocht:





Eerst en vooral: Lustre Drops! Omygooood, I looooooove this! Dit is een vloeibare highlighter en ik vind het echt geweldig! Hij geeft een mooie gloed en is subtiel. Dit product is echt mooi!



De MAC Prep + Prime mocht natuurlijk ook niet ontbreken! Dit is echt een heel goede primer, maar er zitten veel glitters in, dus een beetje extra poeder is a must!



En ofcourse, een nieuwe blush! Ik ben helemaal wild van deze blush! Het is een matte blush, dus je hebt geen last van extra glitters. De kleur is Mocha, een nude pink kleurtje. Wel goed blenden, want deze blush is zeer gepigmenteerd!



Nog een highlighter! Deze is een Mineralize Skinfinish. Ik heb hem gekocht in Lightscapade, een heel lichte, maar echt prachtige highlighter.



Eindelijk heb ook ik een bronzer! Ik keek al heel lang rond om een mooie bronzer te vinden, maar ze waren nooit echt wat ik wou. Natuurlijk heeft MAC wel wat ik wil! Deze bronzer is mat, niet te donker en subtiel. Exactly what I wanted.



En ook een nieuwe concealer ligt in mijn collectie te pronken. Deze concealer is de Pro Longwear Concealer, maar ik heb hem helaas iets te donker gekocht... zucht. Ik gebruik hem wel elke dag, maar ik kan er niet teveel van gebruiken, want anders is het echt obvious dat deze kleur nét iets te donker is. Jammer, maar als ik de volgende keer naar MAC ga, wil ik hem in mijn perfecte kleur kopen, want de coverage en durability is fantastisch!


En dan natuurlijk de onmisbare essentials: Fix+ en Brush Cleanser! Deze twee producten kan ik echt niet meer missen in mijn daily routine.

Okeeee, ik heb misschien een beetje gesplurged, maar ik ben echt wel blij met de dingen die heb gekocht! Vooral de highlighters, die vind ik echt super!

Smelt jullie hart ook bij het zien van MAC make-up en nieuwe collecties? Let us know! xoxo, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten