dinsdag 28 augustus 2012

When It Rains: Favoriete Series!

Ik hou ervan om binnen onder een zacht dekentje te kruipen met een grote kop thee als het buiten (weeral eens) regent. Het liefst met een goede romantische komedie of een goede serie! Wat kijk ik dan zoal? 

How I Met Your Mother



Het verhaal gaat als volgt: Ted wilt zijn kinderen uitleggen hoe hij hun moeder heeft leren kennen. En, trust me, na 7 seizoenen zit ik met spanning te wachten op wat er gaat gebeuren  in de volgende aflevering... And I'm pretty sure I'm not the only one!

Dit moet wel gewoon mijn favoriete serie zijn. Ik heb alle afleveringen gezien die er al uitgekomen zijn en zit met spanning te wachten op de eerste aflevering van het volgende seizoen (september, ik wacht op je!). 

The Nanny 



Fran Fine (aka the nanny) is de meid bij de familie Sheffield. Maxwell Sheffield is alleenstaande vader. Hij is toneelschrijver en heeft zijn naam op Broadway al gemaakt. Niles, de butler en Ms Babcock, zijn assistente maken het plaatje helemaal af. 
Natuurlijk zit er in elk verhaal wat liefde... En je kan het al raden: Fran Fine wordt hopeloos verliefd op Mr Sheffield! Zal haar liefde beantwoord worden? ;)

De stem van the nanny is merkwaardig! Alleen al hoe ze dingen zegt, maakt het grappig. Deze serie heeft een hoop humor erin, wat altijd gezellig is!

Grey's Anatomy




Ahhh, Grey's Anatomy... Lekker wegzakken in de zetel met een zakje chips! Een typische dokterserie met veel drama en romantiek. So girly :)

Dr House



House is een fantastische serie! Ik heb al zoveel afleveringen zitten smullen van deze serie, niet normaal. Het is een dokterserie (alweer, jawel), maar is toch anders dan Grey's Anatomy... Hier wordt vooral gezocht naar een oplossing voor de ziekte van een patiƫnt. Kortom, een heel interessante serie!

Bones



Bij Bones is het dan alweer wat anders: ze vinden menselijke resten en moeten daarna uitzoeken hoe de persoon vermoord is. Natuurlijk zit er ook een beetje love story in, anders zouden wij, meisjes, onze portie drama en romantiek missen natuurlijk! 


Welke series kijk jij zoal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten