donderdag 6 september 2012

Fall musthaves: Shoes!

Ik ben echt gek op schoenen! In de zomer draag ik meestal normale ballerina's, maar ik ben altijd superexcited als de herfst in aantocht is! Ik hou enorm van winter- en herfstschoenen. Laarzen, enkellaarsjes, pumps (with stockings!),... Alles kan mij bekoren! 

Onlangs liep ik binnen bij Brantano en zag ik echt een pak prachtige schoenen voor de herfstcollectie! Met die gedachte ben ik thuisgekomen et voila, hier is een selectie van mijn fall musthaves: The Shoes Edition!

Oké, normaal gesproken ben ik helemaal NIET voor sleehakken, maar voor dit paar maak ik graag een uitzondering. De sleehak is ook niet té hoog, wat ik al leuker vind dan de normale killer wedges. Ik heb ook een zwak voor schoenen met een stof aan de buitenkant, how weird it might seem. Deze laarsjes zijn ook niet zo duur, so that's another plus!( € 119,95 )

Cowboylaarsjes / Motorlaarsjes - Bruin
Zalig, zo'n cowboylaarsje! Dit is mijn favoriete stijl in shoeworld, no doubt. De kleur is vrij neutraal, maar ik ben dan ook niet echt een kleurrijk meisje in de herfst/winter... De prijs is ook echt belachelijk laag! ( € 48,95

Veterlaarsjes - Blauw
Aaaaaah, veterlaarsjes, nog zo'n favoriet! De hak op deze schoen is maar 8,5 cm, dus daar kan ik heel comfortabel op stappen. De kleur is ook weer helemaal niet daring, maar hé, het is beter dan zwart! Ook de prijs is hier weer zeer acceptabel. ( € 79,95 )

Ziezo, dat was het voor deze Fall musthaves! Er komen er zeker nog meer aan, aangezien de herfst mijn favoriete seizoen is. Wat vinden jullie van de herfst? En van deze schoenen? Let us know! xoxo, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten